კურსის განმავლობაში ვიკვლევთ დიზაინის მრავალმხრივ სამყაროს, მის როლს გადაწყვეტილებებისა და შედეგების მიწოდებაში. სტუდენტები შეისწავლიან გრაფიკულ დიზაინსა და დიზაინერულ აზროვნებას, დიზაინის მეთოდებსა და დიზაინის ისტორიას.
კურსის განმავლობაში ფოკუსი იქნება, როგორც ტექნიკურ უნარებზე (Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, Figma), ასევე მსოფლიოში დიზაინის უფრო ფართო მიზნებზე, გამოცდილებებსა და სოლუშენებზე. ამ კურსის ფარგლებში სტუდენტები სწავლობენ დიზაინს არა მხოლოდ ტექნიკური მხრიდან, არამედ მომხმარებელზე და ბიზნესზე ორიენტირებული დიზაინის სოლუშენების შექმნას, რათა შეექმნათ წარმოდგენა რატომ არის დიზაინი მნიშვენლოვანი ადამიანებისა და ბიზნესების ყოველდღიურობაში.
კურსის მიზანი
კურსის მიზანია დაინტერესებულ ადამიანებს მისცეს ტექნიკური და თეორიული ცოდნა გრაფიკული დიზაინის სამყაროში ყველა შესაძლო პრობლემის მოსაგვარებლად. კურსის დასრულების შემდეგ, სტუდენტები შეძლებენ დამოუკიდებლად შექმნან სასურველი პოსტერები, ბრენდებისთვის ბრენდბუქები და სოციალური მედიისთვის ვიზუალური საკომუნიკაციო მასალა.
სილაბუსი
1
ფიქრის დაწყება როგორც დიზაინერი
გაცნობითი ლექცია - შესავალი. რა დიზაინ მიმართულებები არსებობს. რა ზეგავლენას ახდენს დიზაინი სამყაროზე. გრაფიკული დიზაინის ისტორია. გრაფიკული დიზაინის მიმართულებები და თანამედროვე ტენდენციები
2
დიზაინ მეთოდები
ფრეიმ ვორქები. ვორკშოპი ფრეიმვორქის გამოყენებაზე რეალობაში. გრაფიკული დიზაინის მნიშვნელობა. როგორ უნდა ვფიქრობდეთ როგორც დიზაინერები.
პრაქტიკა - დიზაინერული ფიქრის გადმოტანა ფურცელზე და სისტემის აწყობა მაგალტზე.
3
ფერთა თეორია და ფსიქოლოგია
როგორ უნდა ავარჩიოთ სწორი ფერი. ფერების როლი საკომუნიკაციო სფეროში CMYK vs HEX vs RGB. ისორია - დიზაინერები
პრაქტიკა - ფოტოშოპი შესავალი. გაცნობა ინტერფეისთან, არტბორდების შექმნა. გეომეტრიული ფიგურებისგან კომპოზიციის შექმნა.
4
კომპოზიცია, სიმეტრია და ასიმეტრია
ვექტორული და რასტრული გრაფიკა მხედველობით ტრაექტორიის განსაზვრა და დაგეგმვა
პრაქტიკა - ფოტოშოპი სიმეტრიული და ასიმეტრიული კომპოზიციის შექმნა.
5
კოლაჟისა და პოსტერის ისტორია.
პრაქტიკა - ფოტოშოპი სურათების ფერის კორექტირება, ობიექტის ამოჭრის განსხვავებული ხერხები, Photoshop-ის ეფექტები, შერევის რეჟიმები, Colorized ტექნიკა
6
დიზაინი ფოტოშოპი არ არის
ლექცია - დიზაინი ფოტოშოპი არ არის;
პრაქტიკა - ფოტოშოპი დაზიანებული ფოტოს აღდგენა და დამუშავება, რეტუშირება, კლონირება.
7
სოციალური მედია და დიზაინი
რა როლი აქვს სოციალურ მედიაში დიზაინს (ლექცია)
პრაქტიკა - ფოტოშოპი ფოტომანიპულაცია, თეთრი სივრცე, მასკა.
8
ტიპოგრაფია და ფონტის დიზაინი
ისტორია და ფილოსოფია;
როგორ შეიძლება შესცვალოს ფონტმა ადამიანების ფსიქოლოგია და მიდგომა.
ტიპოგრაფიული პოსტერები. მომზადება პირველი MID-TERM-ისთის.
პრაქტიკა - ფოტოშოპი ტექსტებთან მუშაობა, ფონტების ისნტალაცია და გამოყენება
9
AI და ფოტოშოპი
როგორ გამოვიყენოთ AI თულები ფოტოშოპში.
მომზადება პირველი MID-TERM-ისთის.
პრაქტიკა - ფოტოშოპი სოციალური მედია პოსტის შექმნა AI-ს დახმარებით.
10
MID-TERM
ტიპოგრაფიული/თემატური პოსტერი, 2 კოლაჟი, სოციალური მედია გაყიდვების პოსტი.
11
გრაფიკული დიზაინი 2024 წელს
დიზაინის გამოწვევები
აქტუალური გრაფიკული დიზაინი
პრაქტიკა - ილუსტრატორი შესავალი. გაცნობა ინტერფეისთან, არტბორდების შექმნა. ფერის ჩასხმა. მარტივი ვექტორულ ფორმებთან და გრიდებთან მუშაობა. ილუსტრატორში ვექტორის მართვა.
12
ილუსტრატორი და დიზაინერი, რატომ და როგორ?
ილუსტრატორში მარტივი ობიექტებისგან კომპოზიციურად გამართული პოსტერის შექმნა.
პრაქტიკა - ილუსტრატორი გრაფიკული ბადე, მასკის გამოყენაბა, საბეჭდი მასალის მომზადება ილუსტრატორში, Pathfinder, Fill&Stroke
13
Moodboard–ის მნიშვნელობა და ისტორია. ვექტორული სიმბოლოების შექმნა
პრაქტიკა - ილუსტრატორი Pathfinder–ისა და გრაფიკული ბადის გამოყენებით პოსტერის აწყობა. MoodBoard-ს აწყობა. მხების მართვა. სიმბოლოები, გრადიენტი, RGB&CMYK ფერები, Flat ვიზუალის შექმნა.
14
ვექტორული გრაფიკა. Art Brush, Pattern Brush/ ილუსტრაციები
პრაქტიკა - ილუსტრატორი სახატავი ხელსაწყოების გამოყენება. მარტივი ილუსტრაციის შექმნა.
15
Golden Ratio - ლოგოს წესები, შექმნა
პრაქტიკა - ილუსტრატორი მარტივი ლოგოს შექმნა, golden ratio-ს გამოყენებით
16
ტიპოგრაფია და ფონტის დიზაინი
ისტორია და ფილოსოფია.
როგორ შეიძლება შეცვალოს ფონტმა ადამიანების ფსიქოლოგია და მიდგომა.
ტიპოგრაფიული პოსტერები.
პრაქტიკა - ილუსტრატორი ფონტებთან მუშაობა, გამოყენება.
17
კომპოზიცია ტიპოგრაფიაში და საბეჭდი ფაილების გამზადება.
პრაქტიკა - ილუსტრატორი საბეჭდი ფაილების შემქნსა და გამზადება, ტიპოგრაფიული პოსტერი/კომპოზიცია
18
AI და ილუსტრატორი
როგორ გამოვიყენოთ AI თულები ილუსტრატორში.
მომზადება მეორე MID-TERM-ისთის.
პრაქტიკა - ილუსტრატორი მარტივი ილუსტრაცია ai-ს დახმარებით.
FIGMA - რა უპირატესობები აქვს და რატომ გახდა ის ბოლო დროს გრაფიკული დიზიანერების ხშირად გამოსაყენებად ხელსაწყოდ.
პრაქტიკა - Figma შესავალი. გაცნობა ინტერფეისთან, არტბორდების შექმნა. ფერის ჩასხმა. მარტივი ვექტორულ ფორმებთან და გრიდებთან მუშაობა. ფიგმას პლაგინების გამოყენება.
21
რა არის ბრენდი და ვიზუალური იდენტობა
რა არის ბრენდბუქი? როგორი ბრენდბუქები არსებობს? რისგან შედგება ბრენდბუქი.
პრაქტიკა - მომზადება FINAL EXAM-ისთის - მარტივი ბრენდბუქის აწყობა.
22
ლოგოს განვითარების ეტაპები
ლოგოს გამოყენების წესები. ფერთა პალიტრისა და ტიპოგრაფიის შერჩევა ბრენდისთვის. მომზადება FINAL EXAM-ისთის.
პრაქტიკა - მომზადება FINAL EXAM-ისთის - მარტივი ბრენდბუქის აწყობა.
23
კორპორატიული იდენტობა
კორპორატიული ელემენტების დიზაინი: სავიზიტო ბარათები, ფორმები, შეფუთვა. მომზადება FINAL EXAM-ისთის.
პრაქტიკა - მომზადება FINAL EXAM-ისთის - მარტივი ბრენდბუქის აწყობა.
24
როგორ ჩამოვაყალიბოთ იდეა?
არგუმენტაცია და დიზაინ გადაწყვეტილებების დაცვა. ბრენდბუქის კონცეფციის ჩამოყალიბების წესები.
პრაქტიკა - მომზადება FINAL EXAM-ისთის - მარტივი ბრენდბუქის აწყობა.
კურსის ფარგლებში, გაიგებ, თუ რამდენად მრავალფეროვანია მარკეტერის ყოველდღიური სამუშაო გარემო რეალობაში და გაერკვევი, რა უნდა იცოდე იმისთვის, რათა გახდე წარმატებული მარკეტერი.
კურსის განმავლობაში სტუდენტი ისწავლის რატომ არის მნიშვნელოვანი და საჭირო პიარი ორგანიზაციის წარმატებისათვის, როგორ გახდეს PR-ის სპეციალისტი და მიიღებს პრაქტიკულ და თეორიულ ცოდნას.
გაყიდვებისა კურსზე შეისწავლით რა მიდგომები, ტექნიკები და უნარებია საჭირო იმისთვის, რათა გახდეთ პროფესიონალი გაყიდვების მენეჯერი და დასაქმდეთ წამყვან კომპანიებში.
16 ლექციისგან განმავლობაში შეისწავლით UI/UX-ის მნიშვნელობას ბიზნესისთვის, დიზაინ პროცესების სწორად დაგეგმარებას, კლიენტების მოძიებასა და კომუნიკაციას, მომხმარებლისთვის კომფორტული და მიმზიდველი ინტერფეისების შექმნას.
ჩვენს მიერ შემუშავებულ სალექციო კურსზე თქვენ შეისწავლით ედვერთაიზინგის პრინციპებს, როგორ შექმნათ ციფრული რეკლამა, მისწვდეთ სასურველ აუდიტორიას და მიიღოთ მაქსიმალური შედეგი