calendar 28 ოქტომბრიდან
მარკეტინგი
PR-ის საფუძვლები
კურსის განმავლობაში სტუდენტი ისწავლის რატომ არის მნიშვნელოვანი და საჭირო პიარი ორგანიზაციის წარმატებისათვის, როგორ გახდეს PR-ის სპეციალისტი და მიიღებს პრაქტიკულ და თეორიულ ცოდნას.
ico

პერიოდი

28 ოქტ - 30 იან

ico

განრიგი

სამშაბათი | 20:00 - 21:30
პარასკევი | 20:00 - 21:30

ico

ჰიბრიდული

სწავლება

ico

24 ლექცია

PR-ის საფუძვლები
თინათინ იმერლიშვილი
ლექტორის შესახებ
კურსის აღწერა
კურსის განმავლობაში სტუდენტი ისწავლის რატომ არის მნიშვნელოვანი და საჭირო პიარი ორგანიზაციის წარმატებისათვის. რა ინსტრუმენტები არსებობს და აუდიტორიის გათვალისწინებით როგორ უნდა გამოიყენოს სწორად თითოეული.
კურსის მიზანი
კურსის მიზანია დაინტერესებულ ადამიანებს მიაწოდოს თეორიული და პრაქტიკული ინფორმაციაა საზოგადოებასთან ურთიერთობის სფეროს შესახებ. სტუდენტი კურსის გავლის შემდეგ შეძლებს PR სტრატეგიის დამოუკიდებლად შექმნას და მართვას სხვადასხვა ბრენდებისათვის
სილაბუსი
1 სტრატეგიული კომუნიკაციების არსი და განვითარების ისტორია
2 PR-ის როგორც დარგის ჩამოყალიბება და მისი განვითარება
3 როგორ ფუნქციონირებს PR-ის დეპარტამნეტი სხვადასხვა ტიპის ორგანიზაციებში
4 ვინ არიან ჩართულები PR სტრატეგიების შემუშავებაში; Insource VS Outsource სააგენტო
5 კვლევის როლი საზოგადოებასთან ურთიერთობის პროცესში; სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა
6 საზოგადოებრივი აზრის ფორმირება; PR VS Propaganda; მასკომუნიკაციის თეორიები
7 პროექტი 1
პრაქტიკული დავალება განვლილ მასალაზე დაყრდნობით
8 ტრადიციული და არატრადიციული მედია ინსტრუმენტები PR-ში
9 კომუნიკაციების ეთიკური და სამართლებრივი ასპექტები
10 ტრადიციული მედიებში გეგმის შექმნა
11 ციფრული სამყარო და PR; ციფრული პროექტების დაგეგმარება/მართვა
12 პრეს-რელიზის სტრუქტურა
13 ბრენდინგის ძალა
14 შიდა კომუნიკაციების მნიშვნელობა და ძალა
15 ღონისძიებების ორგანიზება
16 პროექტი 2
სტუდენტებმა უნდა შექმნან მეორე პროექტი კურსის განმავლობაში
17 კრიზისული კომუნიკაცია და მისი მენეჯმენტი
18 კორპორაციული პასუხისმგებლობა
19 როგორ დავწეროთ PR სტრატეგია სხვადასხვა ინსტრუმენტების გამოყენებით
20 PR კამპანიების დაგეგმარება შესაბამისი საფეხურების გავლით
21 საჯარო კომუნიკაციების ხელოვნება: ბრიფინგი, პრესკონფერენცია
22 მომხმარებლის ქცევის ფსიქოლოგია; არქეტიპები; ფერების როლი PR-ში
23 კრეატიული ფიქრი; ვიზუალიზაცია; ამბის თხრობის ტექნიკა; მესიჯბოქსების ჩამოყალიბება
24 ფინალური დავალება
კურსის დეტალები
თინათინ იმერლიშვილი ლექტორის პროფილი
კურსი მოიცავს
  • 24 ლექცია
  • საათი
  • სწავლება
  • კვირაში 2 შეხვედრა
1500 ₾750 ₾
შემოგვიერთი
გახდი ჩვენი DISCORD ქომუნითის წევრი და მიიღე უფასოდ პირველი ლექციის ჩანაწერი და 10%-იანი ფასდაკლება
გაწევრიანება
ჩვენი კურსები
ყველა
მარკეტინგი
მენეჯმენტი
დიზაინი
IT / PROGRAMMING
პროფესიული
გრაფიკული დიზაინი
ico იჩქარე
ელიზავეტა ბაქრაძე
cal 29 ოქტომბრიდან
გრაფიკული დიზაინი
კურსის განმავლობაში ვიკვლევთ დიზაინის მრავალმხრივ სამყაროს, მის როლს გადაწყვეტილებებისა და შედეგების მიწოდებაში. სტუდენტები შეისწავლიან გრაფიკულ დიზაინსა და დიზაინერულ აზროვნებას, დიზაინის მეთოდებსა და დიზაინის ისტორიას.
სოც.მედია და ციფრული სტრატეგია
ico იჩქარე
სოფი შავიშვილი
cal 28 ოქტომბრიდან
სოც.მედია და ციფრული სტრატეგია
ჩვენს მიერ შემუშავებულ სალექციო კურსზე თქვენ შეისწავლით ციფრული მარკეტინგისა და მისი ერთ-ერთი განხრის, სოციალური მედიის პრინციპებსა და საფუძვლებს!
მარკეტინგის მენეჯმენტი
ico დარჩენილია 7 ადგილი
გიორგი თურქაძე
cal 13 მაისიდან
მარკეტინგის მენეჯმენტი
კურსის ფარგლებში, გაიგებ, თუ რამდენად მრავალფეროვანია მარკეტერის ყოველდღიური სამუშაო გარემო რეალობაში და გაერკვევი, რა უნდა იცოდე იმისთვის, რათა გახდე წარმატებული მარკეტერი.
1600 ₾800 ₾
ვრცლად
გაყიდვები და სწორი კომუნიკაცია
ico იჩქარე
მარიამ ფალავანდიშვილი
cal 03 ივნისიდან
გაყიდვები და სწორი კომუნიკაცია
გაყიდვებისა კურსზე შეისწავლით რა მიდგომები, ტექნიკები და უნარებია საჭირო იმისთვის, რათა გახდეთ პროფესიონალი გაყიდვების მენეჯერი და დასაქმდეთ წამყვან კომპანიებში.
1500 ₾750 ₾
ვრცლად
UX / UI დიზაინის კურსი
ico დარჩენილია 10 ადგილი
ნიკა თეთრუაშვილი
cal 02 აპრილიდან
UX / UI დიზაინის კურსი
16 ლექციისგან განმავლობაში შეისწავლით UI/UX-ის მნიშვნელობას ბიზნესისთვის, დიზაინ პროცესების სწორად დაგეგმარებას, კლიენტების მოძიებასა და კომუნიკაციას, მომხმარებლისთვის კომფორტული და მიმზიდველი ინტერფეისების შექმნას.
1200 ₾600 ₾
ვრცლად
ციფრული რეკლამა | Advertising
ico დარჩენილია 15 ადგილი
თორნიკე ხაჭაპურიძე
cal 27 ოქტომბრიდან
ციფრული რეკლამა | Advertising
ჩვენს მიერ შემუშავებულ სალექციო კურსზე თქვენ შეისწავლით ედვერთაიზინგის პრინციპებს, როგორ შექმნათ ციფრული რეკლამა, მისწვდეთ სასურველ აუდიტორიას და მიიღოთ მაქსიმალური შედეგი
1200 ₾600 ₾
ვრცლად