კურსის განმავლობაში სტუდენტი ისწავლის რატომ არის მნიშვნელოვანი და საჭირო პიარი ორგანიზაციის წარმატებისათვის, როგორ გახდეს PR-ის სპეციალისტი და მიიღებს პრაქტიკულ და თეორიულ ცოდნას.
კურსის განმავლობაში სტუდენტი ისწავლის რატომ არის მნიშვნელოვანი და საჭირო პიარი ორგანიზაციის წარმატებისათვის. რა ინსტრუმენტები არსებობს და აუდიტორიის გათვალისწინებით როგორ უნდა გამოიყენოს სწორად თითოეული.
კურსის მიზანი
კურსის მიზანია დაინტერესებულ ადამიანებს მიაწოდოს თეორიული და პრაქტიკული ინფორმაციაა საზოგადოებასთან ურთიერთობის სფეროს შესახებ. სტუდენტი კურსის გავლის შემდეგ შეძლებს PR სტრატეგიის დამოუკიდებლად შექმნას და მართვას სხვადასხვა ბრენდებისათვის
სილაბუსი
1
სტრატეგიული კომუნიკაციების არსი და განვითარების ისტორია
2
PR-ის როგორც დარგის ჩამოყალიბება და მისი განვითარება
3
როგორ ფუნქციონირებს PR-ის დეპარტამნეტი სხვადასხვა ტიპის ორგანიზაციებში
4
ვინ არიან ჩართულები PR სტრატეგიების შემუშავებაში; Insource VS Outsource სააგენტო
5
კვლევის როლი საზოგადოებასთან ურთიერთობის პროცესში; სამიზნე აუდიტორიის განსაზღვრა
6
საზოგადოებრივი აზრის ფორმირება; PR VS Propaganda; მასკომუნიკაციის თეორიები
7
პროექტი 1
პრაქტიკული დავალება განვლილ მასალაზე დაყრდნობით
8
ტრადიციული და არატრადიციული მედია ინსტრუმენტები PR-ში
9
კომუნიკაციების ეთიკური და სამართლებრივი ასპექტები
10
ტრადიციული მედიებში გეგმის შექმნა
11
ციფრული სამყარო და PR; ციფრული პროექტების დაგეგმარება/მართვა
12
პრეს-რელიზის სტრუქტურა
13
ბრენდინგის ძალა
14
შიდა კომუნიკაციების მნიშვნელობა და ძალა
15
ღონისძიებების ორგანიზება
16
პროექტი 2
სტუდენტებმა უნდა შექმნან მეორე პროექტი კურსის განმავლობაში
17
კრიზისული კომუნიკაცია და მისი მენეჯმენტი
18
კორპორაციული პასუხისმგებლობა
19
როგორ დავწეროთ PR სტრატეგია სხვადასხვა ინსტრუმენტების გამოყენებით
20
PR კამპანიების დაგეგმარება შესაბამისი საფეხურების გავლით
21
საჯარო კომუნიკაციების ხელოვნება: ბრიფინგი, პრესკონფერენცია
22
მომხმარებლის ქცევის ფსიქოლოგია; არქეტიპები; ფერების როლი PR-ში
23
კრეატიული ფიქრი; ვიზუალიზაცია; ამბის თხრობის ტექნიკა; მესიჯბოქსების ჩამოყალიბება
კურსის განმავლობაში ვიკვლევთ დიზაინის მრავალმხრივ სამყაროს, მის როლს გადაწყვეტილებებისა და შედეგების მიწოდებაში. სტუდენტები შეისწავლიან გრაფიკულ დიზაინსა და დიზაინერულ აზროვნებას, დიზაინის მეთოდებსა და დიზაინის ისტორიას.
კურსის ფარგლებში, გაიგებ, თუ რამდენად მრავალფეროვანია მარკეტერის ყოველდღიური სამუშაო გარემო რეალობაში და გაერკვევი, რა უნდა იცოდე იმისთვის, რათა გახდე წარმატებული მარკეტერი.
გაყიდვებისა კურსზე შეისწავლით რა მიდგომები, ტექნიკები და უნარებია საჭირო იმისთვის, რათა გახდეთ პროფესიონალი გაყიდვების მენეჯერი და დასაქმდეთ წამყვან კომპანიებში.
16 ლექციისგან განმავლობაში შეისწავლით UI/UX-ის მნიშვნელობას ბიზნესისთვის, დიზაინ პროცესების სწორად დაგეგმარებას, კლიენტების მოძიებასა და კომუნიკაციას, მომხმარებლისთვის კომფორტული და მიმზიდველი ინტერფეისების შექმნას.
ჩვენს მიერ შემუშავებულ სალექციო კურსზე თქვენ შეისწავლით ედვერთაიზინგის პრინციპებს, როგორ შექმნათ ციფრული რეკლამა, მისწვდეთ სასურველ აუდიტორიას და მიიღოთ მაქსიმალური შედეგი