პერიოდი
03 ივნ - 25 ივლ
განრიგი
სამშაბათი | 19:30 - 21:00
პარასკევი | 19:00 - 20:30
ჰიბრიდული
სწავლება
16 ლექცია
როგორ ფიქრობენ მომხმარებლები, იღებენ გადაწყვეტილებებს და რა ახდენს გავლენას მათზე, რომ გახდენ მსიყდველუნარიანი.
რეალური ქეისების განხილვა
პოტენციური მომხმარებლების პოვნა, ლიდების კვალიფიკაცია და ძლიერი გაყიდვების მილსადენის შექმნა.
ტექნიკები მომხმარებელთა პრობლემების გადასაჭრელად და გარიგებების ეფექტურად დასასრულებლად.
განვლილი ტექნიკების შეჯამება, შეხვედრა რეალურ პარტნიორთან;
გრძელვადიანი კლიენტებთან ურთიერთობის დამყარება.
ფრენჩაიზის მოდელი, საერთაშორისო ბრენდების მაგალითები და გაიდლაინები;
გაყიდვების გუნდების მართვა, ქოუჩინგი და მაღალი ხარისხის გაყიდვების კულტურის შექმნა.
გაყიდვების პრაქტიკული სავარჯიშოები, როლური თამაშების სცენარები და კურსის შეჯამება.