calendar 13 მაისიდან
მენეჯმენტი
მარკეტინგის მენეჯმენტი
კურსის ფარგლებში, გაიგებ, თუ რამდენად მრავალფეროვანია მარკეტერის ყოველდღიური სამუშაო გარემო რეალობაში და გაერკვევი, რა უნდა იცოდე იმისთვის, რათა გახდე წარმატებული მარკეტერი.
ico

პერიოდი

13 მაი - 04 ივლ

ico

განრიგი

სამშაბათი | 20:00 - 21:30
შაბათი | 15:00 - 16:30

ico

ჰიბრიდული

სწავლება

ico

16 ლექცია

მარკეტინგის მენეჯმენტი
გიორგი თურქაძე
ლექტორის შესახებ
კურსის აღწერა

ჩვენი კურსის ფარგლებში გაერკვევი, თუ რა არის მნიშვნელოვანი დღეს, რა ტრენდები და ტენდენციები არსებობს მარკეტინგში. ისწავლი ციფრული რეკლამის, ქოფირაითინგის, კონტენტის შექმნის ძირითად პრინციპებს და გაზრდი აღნიშნულ სფეროში შენი დასაქმების შანსებს.

 

კურსის მიზანი
კურსის მიზანია, მოამზადოს დამწყები და სრულიად გამოუცდელი მარკეტერები ბაზრის მოთხოვნების დასაკმაყოფილებლად. შეასწავლოს მათ მარკეტინგი როგორც თეორიულ, ისე პრაქტიკულ ჭრილში და მისცეს რეალური სამუშაო გამოცდილება, რომელიც შემდგომში დაეხმარება მათ წამყვან კომპანიებში დასაქმებისთვის.
სილაბუსი
1 რა არის მარკეტინგი?
  • მარკეტინგის ძირითადი პრინციპები და მნიშვნელობა;
  • კურსის მიზნები - რას ისწავლი, რა დაგავიწყდება და რა გამოგადგება სულ;
  • ჯგუფური დისკუსია
2 მარკეტინგული სტრატეგია
  • რა, სად, როდის, რატომ, როგორ? 
  • კლასიკა და თანამედროვე მიდგომები; 
  • SWOT ანალიზი, SMART მიზნები და მარკეტინგული კალენდრის შედგენა; 
  • კონკრეტული მაგალითების განხილვა კლასიკური კონცეფციების მიღმა 
  • პრაქტიკული დავალება
3 ბრენდის პოზიციონირება
  • ბრენდის იდენტობა, არქეტიპები და მათი მნიშვნელობა;
  • პრაქტიკული დავალება - სასურველი ბრენდის არქეტიპის არჩევა და განხილვა;
  • რეალური მაგალითები
4 კონტენტ-მარკეტინგი, Storytelling და Storymaking
  • კონტენტის დაგეგმვა, შექმნა, კონტენტის მატრიცა, იდენტობა
  • პრაქტიკული დავალება - კონტენტის მატრიცის შექმნა პროექტისთვის
5 ციფრული მარკეტინგი და სოციალური მედია. Ads Manager-ის მართვის ძირითადი პრინციპების მიმოხილვა.
  • ძირითადი არხების მიმოხილვა და ტერმინები (KPI, CTA, CTO, CPM, ROI, ROA და ა.შ);
  • კონკრეტული კამპანიებისა და ბრენდების ანალიზი;
  • პრაქტიკული დავალება - სოციალური მედიის კამპანიის იდეის შექმნა 
6 Owned, Paid, Earned Media + IMC
  • მედიის ტიპები, სტრატეგიული დაგეგმარება და ინტეგრირებული მარკეტინგული კომუნიკაციების როლი
  • პრაქტიკული დავალება - მედია-სტრატეგიის შედგენა
7 კომუნიკაცია, როგორც ფუნდამენტი: საზოგადოებრივი ურთიერთობები, მომხმარებლებთან კომუნიკაცია. კომუნიკაცია კრიზისის დროს
  • Networking, ტონი, ღირებულებები და timing-ის მნიშვნელობა;
  • სტეიკჰოლდერებთან ურთიერთობა. კონკრეტული მაგალითები და გამოცდილების გაზიარება;
  • პრაქტიკული სავარჯიშო - კრიზისული კომუნიკაციის სტრატეგიის შედგენა კონკრეტულ მაგალითზე

 

8 მარკეტინგული კამპანიები
  • კრეატიული კამპანიები, რჩევები და აკრძალული საკითხები, კონკრეტული მაგალითების მიმოხილვა, დაგემარების პროცესი.
  • პრაქტიკული დავალება - კრეატიული კამპანიის იდეის შექმნა
9 You Marketing vs Me Marketing
  • თანამედროვე მარკეტინგის მახასიათებლები, ტრენდები და ტენდენციები;
  • პრაქტიკული დავალება - ის, რაც მნიშვნელოვანია
10 გუნდის ფორმირება, Leadership, In-house Team vs Agency
  • გუნდის მენეჯმენტი, დელეგირება და ეფექტიანი მართვა

 

11 Partnerships, Negotiations, Co-Marketing
  • მოლაპარაკებების მნიშვნელობა. სტეიკჰოლდერებთან კომუნიკაცია.დეტალები
  • პრაქტიკული დავალება - პარტნიორების შერჩევა, კოლაბორაციები, საერთო მარკეტინგული პროექტების შექმნა კონკრეტულ მაგალითზე.
12 მარკეტინგული კვლევა, მონაცემთა ანალიტიკა. კრეატიული და კომერციული აზროვნება
  • ძირითადი მონაცემები, Key metrics (CAC, CLV, ROAS); 
  • ხელსაწყოები, მარკეტინგული კამპანიის ეფექტიანობის შეფასებისთვის
13 AI in Marketing - ხელოვნური ინტელექტის ტიპები და პრაქტიკული ხელსაწყოები
  • ძირითადი საკითხების მიმოხილვა;
  • ხელოვნურ ინტელექტთან საკომუნიკაციო ენის ცოდნის მნიშვნელობა;
  • გამოცდილების გაზიარება; 
  • პრაქტიკული სავარჯიშო

 

14 გაჩუმდი, რათა გაიგონო სიტყვარული - Copywriting
  • სიტყვების არქიტექტურა;
  • ქოფირაითინგის ძირითადი პრინციპები და თანამედროვე ტრანსფორმაციები;
  • Battle for attention;
  • მაგალითების განხილვა და დავალება;
  • პრაქტიკული დავალება - ბრიფისა და ქოფის შედგენა

 

15 Right Brain and Left Brain
  •  შემოქმედებითობა და ანალიტიკური აზროვნება
16 ფინალური პროექტი
  • წინასწარ შედგენილი ბრიფის მიხედვით მარკეტინგული სტრატეგიის შექმნა
კურსის დეტალები
გიორგი თურქაძე ლექტორის პროფილი
კურსი მოიცავს
  • 16 ლექცია
  • 32 საათი
  • სწავლება
  • კვირაში 2 შეხვედრა
1600 ₾800 ₾
შემოგვიერთი
გახდი ჩვენი DISCORD ქომუნითის წევრი და მიიღე უფასოდ პირველი ლექციის ჩანაწერი და 10%-იანი ფასდაკლება
გაწევრიანება
ჩვენი კურსები
ყველა
მარკეტინგი
მენეჯმენტი
დიზაინი
IT / PROGRAMMING
პროფესიული
გრაფიკული დიზაინი
ico იჩქარე
ელიზავეტა ბაქრაძე
cal 29 ოქტომბრიდან
გრაფიკული დიზაინი
კურსის განმავლობაში ვიკვლევთ დიზაინის მრავალმხრივ სამყაროს, მის როლს გადაწყვეტილებებისა და შედეგების მიწოდებაში. სტუდენტები შეისწავლიან გრაფიკულ დიზაინსა და დიზაინერულ აზროვნებას, დიზაინის მეთოდებსა და დიზაინის ისტორიას.
სოც.მედია და ციფრული სტრატეგია
ico იჩქარე
სოფი შავიშვილი
cal 28 ოქტომბრიდან
სოც.მედია და ციფრული სტრატეგია
ჩვენს მიერ შემუშავებულ სალექციო კურსზე თქვენ შეისწავლით ციფრული მარკეტინგისა და მისი ერთ-ერთი განხრის, სოციალური მედიის პრინციპებსა და საფუძვლებს!
PR-ის საფუძვლები
ico იჩქარე
თინათინ იმერლიშვილი
cal 28 ოქტომბრიდან
PR-ის საფუძვლები
კურსის განმავლობაში სტუდენტი ისწავლის რატომ არის მნიშვნელოვანი და საჭირო პიარი ორგანიზაციის წარმატებისათვის, როგორ გახდეს PR-ის სპეციალისტი და მიიღებს პრაქტიკულ და თეორიულ ცოდნას.
1500 ₾750 ₾
ვრცლად
გაყიდვები და სწორი კომუნიკაცია
ico იჩქარე
მარიამ ფალავანდიშვილი
cal 03 ივნისიდან
გაყიდვები და სწორი კომუნიკაცია
გაყიდვებისა კურსზე შეისწავლით რა მიდგომები, ტექნიკები და უნარებია საჭირო იმისთვის, რათა გახდეთ პროფესიონალი გაყიდვების მენეჯერი და დასაქმდეთ წამყვან კომპანიებში.
1500 ₾750 ₾
ვრცლად
UX / UI დიზაინის კურსი
ico დარჩენილია 10 ადგილი
ნიკა თეთრუაშვილი
cal 02 აპრილიდან
UX / UI დიზაინის კურსი
16 ლექციისგან განმავლობაში შეისწავლით UI/UX-ის მნიშვნელობას ბიზნესისთვის, დიზაინ პროცესების სწორად დაგეგმარებას, კლიენტების მოძიებასა და კომუნიკაციას, მომხმარებლისთვის კომფორტული და მიმზიდველი ინტერფეისების შექმნას.
1200 ₾600 ₾
ვრცლად
ციფრული რეკლამა | Advertising
ico დარჩენილია 15 ადგილი
თორნიკე ხაჭაპურიძე
cal 27 ოქტომბრიდან
ციფრული რეკლამა | Advertising
ჩვენს მიერ შემუშავებულ სალექციო კურსზე თქვენ შეისწავლით ედვერთაიზინგის პრინციპებს, როგორ შექმნათ ციფრული რეკლამა, მისწვდეთ სასურველ აუდიტორიას და მიიღოთ მაქსიმალური შედეგი
1200 ₾600 ₾
ვრცლად